středa 3. července 2013

Předprázdninový knižní maraton: 30. 6.- 2. 7.


Dnes je dvanáctý den knižního maratonu, takže přidávám další informační článek. 


neděle 30. 6. 2013 - úterý 2. 7. 20131: Od neděle jsem se ke knížce prakticky nedostala. Během dne mám dost práce, aneb nekonečné množství domácích prací. A večer už se mi ani číst nechce a jsem ráda, když si v posteli jen pustím seriál nebo si zahraji hru na notebooku.  


Připouštím, že Předprázdninový knižní maraton se mi nepodaří splnit. Vychází to tak, že bych včetně dneška musela přečíst asi 200 stran každý den až do pátku a na to opravdu nevidím.
Budu ráda, když dočtu Dvojí spravedlnost a začnu číst další knihu.


Dočetla jsem:

Zbývá mi přečíst:

2 komentáře:

  1. Neboj se, já to taky nestihnu, podle seznamu mi zbývá ještě 4 knížky a u jedný nejsme ani v půlce :/ :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :D Ze začátku to šlo rychle, ale postupem času už jsem neměla na čtení tolik času a ani chuti... Uvidíme, kolik toho přečtu... Dneska odpoledne jsem zase chvilku četla, tak se mi snad zase vrátí chuť číst :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...