čtvrtek 25. července 2013

Patricia Briggs - Dvojí spravedlnost

Dvojí spravedlnost
Patricia Briggs
Originální název: Fair Game
Série: Alfa a Omega
Díl: třetí
Nakladatelství: FANTOM Print
Počet stran: 255
Vydání v originále: březen 2012
Vydání u nás: leden 2013

ANOTACE: 
Poté, co vlkodlaci vystoupili na veřejnost, si nemohou dovolit špatnou publicitu. Přestupky, které by se v minulosti daly přehlédnout, musí být nyní tvrdě potrestány. Jenže napětí ze špinavé práce, kterou Charles pro otce odvádí, si na něm vybírá krutou daň. Hrozí, že z kata se stane oběť…
Takže když FBI požádá smečku o pomoc s případem sériového vraha, jsou Charles a Anna posláni do Bostonu, v naději, že Charlese změna práce zklidní.
Oba brzy zjistí, že nejen poslední oběti byli vlkodlaci. Někdo si bere na mušku jejich druh. A Anna s Charlesem ze sebe udělali cíl… (Goodreads)


CO NA TO ŘÍKÁM: 
Dvojí spravedlnost je třetí díl ze série Alfa a Omega. V předchozím díle Patricia Briggs trochu ubrala na akci, ale v tomto díle se k ní zase vrátila. A kniha je stejně napínavá a akční jak bývá u knih od této autorky zvykem. Dokonce mi u Dvojí spravedlnosti přišlo, že se stylem více podobá sérii Mercy Thompson než sérii Alfa a Omega. Ale to byl jen takový můj pocit. 
Co se mi na tomto díle opravdu hodně líbilo je to, že nám ukazuje situaci potom co vlkodlaci zveřejnili svou identitu. V Mercy tomu není věnovaný žádný prostor a mě až doposud nad tím ani nenapadlo uvažovat. A právě v této knize jsou popsány všechny důsledky jaké toto odhalení mělo. 
Co se mi na knize nelíbí, je její grafická stránka z hlediska zařazení do série. Dvojí spravedlnost vypadá oproti Lovišti poloviční, ale přitom obě knihy mají 255 stran. Navíc nechápu proč mají první dva díly série napsané jméno autorky červeně a třetí díl žlutě. Ale to je asi jediná moje výtka, jinak jsem s knihou spokojená.

HODNOCENÍ:
Knize dávám plný počet hvězdiček. A jsem zvědavá jestli bude další díl série. Pokud vím, žádný se zatím neplánuje, ale konec knihy otvírá spoustu možností, o kterých bych si ještě ráda něco přečetla.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...