neděle 30. června 2013

Dočítáme nedočtené - červen

Dočítáme nedočtené je letní výzva, kterou pořádá Suši. Smyslem této výzvy je během léta přečíst knihy, které už máme nějaký čas rozečtené a pořád jsme se k nim nedostali. Popřípadě do seznamu přidat knihy, které si chceme během léta přečíst.
Tato výzva probíhá od 1. června do 31. srpna. Více informací najdete u Suši.

ČERVEN 2013
Během prázdnin bych ráda přečetla 15 knih, které jsem si vybrala. Kompletní seznam najdete ZDE.

Během června jsem z tohoto seznamu přečetla:
John Green - Hvězdy nám nepřály: hodnocení 5/5
Patricia Briggs - Loviště: hodnocení 4,5/5


Moje skóre jsou tedy 2 přečtené knihy ze seznamu. Zbývá mi jich 13. Vzhledem k tomu, že jsem v červnu měla celkem málo času, ještě jsem se učila na přijímačky, potom jsme doma malovali, já jsem dělala velký úklid pokoje, při kterém jsem třídila věci, které potřebuju a které už ne, si myslím, že výsledek není tak špatný a výzvu se mi snad podaří splnit. Navíc jsem četla i knihy, které v seznamu nebyly, proto zbylo méně času na knihy ze seznamu. V červenci musím zapracovat a číst opravdu hlavně to, co mám uvedeno v seznamu k tomuto projektu. 

Jak si vedu vás budu informovat zase za měsíc. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...