pondělí 18. března 2013

Jeaniene Frost - Napůl cesty do hrobu


Napůl cesty do hrobu
Jeaniene Frost

Originální název: Halfway to the Grave
Série: Noční lovci (Night Huntress)
Díl: první
Nakladatelství: Fantom Print
Počet stran: 272
Vydání v originále: 2007
Vydání u nás: 2012

ANOTACE:
Poloviční upírka Catherine Crawfieldová loví upíry s jediným cílem – pomstít se. Doufá totiž, že jednou ze stvůr bez tlukoucího srdce, které nemilosrdně zabíjí, bude její otec. Muž, který zničil život milované matce.Na jedné ze svých nočních „loveckých“ výprav však narazí na upíra, který ji hravě přemůže. Cat netuší, že se pokusila zabít Bonese, profesionálního lovce odměn. Ten jí místo smrti překvapivě nabídne pomoc při pátrání po otci. Má ale zásadní podmínku. Cat s ním musí trénovat a rozvíjet tak své mimořádné schopnosti polovičního upíra – genetický dar nenáviděného otce...
Ale dříve, než Cat dokáže naplno využít svých nově získaných schopností drsné lovkyně démonů, se jí i Bonesovi vydá ve stopách skupina zabijáků. Nyní si Cat musí zvolit, na jakou stranu se přidá. I když o její volbě není pochyb, protože Bones ji přitahuje více než jakýkoli jiný muž s bijícím srdcem… (Goodreads)


CO NA TO ŘÍKÁM:
Napůl cesty do hrobu jsem četla minulý týden už podruhé. A i přesto mě knížka dostala úplně stejně jako poprvé. Patří k takovým mým top knihám. A to hlavně kvůli hlavním dvou hrdinům, kteří mě naprosto dostávají do kolen a nepřestávám se smát jejich hláškám. Za to dávám opravdu velikánské plus. Další pomyslné body čtivosti, dává to, že knihy všeobecně prodávají tři věci a to - akce, vtip a sex. A Na půl cesty do hrobu má všechny tyto tři body a ve skvěle vyvážené míře, takže se mi za celou knihu nezdálo, že je něčeho příliš. Možná to vypadá tak, že mě platí buď autorka nebo minimálně nakladatelství. Nikdo mě neplatí, knížku jsem četla jako ebook, ale je skvělá a musím se o to podělit i s ostatními. Takže pokud nemáte co číst, vrhněte se na tuto sériii.
Jediné co mohu vytknout jsou lehce podivné obálky celé série, kde má modelka divné nohy :D A to hlavně u třetího dílu. 

HODNOCENÍ:
Stejně jako po první přečtení, tak i po druhém si u mě knížka vysloužila 5 hvězdiček.

2 komentáře:

  1. Súhlasím, knihu milujem, mám doma a chystám sa na ďalšie diely 8)

    OdpovědětVymazat
  2. No vyzerá to super, ale tá obálka ma vôbec neoslovila. Jedným slovom strašná obálka :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...