sobota 23. března 2013

Anna Godbersen - Závist

Závist
Anna Godbersen

Originální název: Envy
Série: Luxus
Díl: třetí
Nakladatelství: BB art
Počet stran: 279
Vydání v originále: 27. 1. 2009
Vydání u nás: 21. 11. 2012

ANOTACE:
Na první pohled se zdá, že nejbohatší obyvatelé Manhattanu mají všechno, po čem člověk touží: bohatství, krásu i štěstí. Ale někdy jejich nacvičené úsměvy skrývají šokující tajemství…
Dva měsíce po dramatickém příjezdu Elizabeth Hollandové domů Manhattan dychtivě očekává její návrat do společnosti. Když však Elizabeth odmítne doprovázet svou sestru Dianu a téměř nevychází ven, začnou se šířit fámy, že za majestátními dveřmi domu číslo 17 v Gramercy Parku není všechno tak, jak se zdá. 



CO NA TO ŘÍKÁM:
Po překvapivém konci předešlého dílu jsem byla na Závist opravdu zvědavá. A když jsem tuto knížku zahlédla v knihovně, tak jsem neváhala ani minutu a musela jsem si ji půjčit. A bylo to dobré rozhodnutí. I když jsem si zpočátku nepamatovala detaily toho jak knížka dopadla, z děje všechny zapomenuté nejasnosti vyplynou. Stejně jako předešlé díly se i Závist čte téměř sama a stránky rychle ubývají. Opět se můžete těšit na novinové články na začátku kapitol, já osobně je mám moc ráda.
Závist je odpočinkové čtení, nad kterým nemusíte přemýšlet a jen se necháte unášet dějem od začátku až do konce. Který je, i jako u předchozích dílů naprosto neočekávaný a toužíte po něm po pokračovaní.

HODNOCENÍ:
Já osobně mám tuto sérii Luxus ráda, je to trošku něco jiného a navíc se série dobře čte. A obálky, ty jsou prostě a jednoduše - krásné.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...