úterý 5. února 2013

Nakladatelský maraton (4) - Fantom Print


Nakladatelský maraton meme pořádané Verčou a jeho cílem je ve zvoleném pořadí vyfotit knížky z určitého nakladatelství, něco k nim napsat a článek zveřejnit. Jako čtvrté je na řadě nakladatelství FANTOM Print.


Od nakladatelství FANTOM Print mám celkem 3 knihy. Jsou to knihy od jedné z mých oblíbených spisovatelek, Patricie Briggs. 

Konkrétně mám: 
Patricia Briggs - Stříbrná relikvie - Goodreads
Patricia Briggs -Štvanice - Goodreads
Patricia Briggs - Loviště - Goodreads 

Stříbrná reliktvie je v pořadí pátý díl ze série o Mercy Thompson. Bohužel, já mám doma jen tento díl. A to proto, že předchozí díly jsem četla vypůjčené z knihovny. A když jsem dočetla Zkřížené hnáty (čtvrtý díl), potřebovala jsem prostě další dávku Mercy. Knížka už vyšla, ale v knihovně zatím nebyla, takže volba byla jasná - koupím si ji :D Sérii bych chtěla mít doma kompletní, protože je opravdu skvělá. Ale nevím jestli na ni zbudou finance, když pořád vychází tolik dobrých knih. Takže, kdyby mě chtěl někdo obdarovat, tak Mercy nic nezkazí ;) 

Štvanice je první díl spin-off série Alpha a Omega. Odehrává se ve stejné době jako série Mercy Thompson, akorát popisuje jiný příběh jiných postav. Potkáme tam postavy, které byly i v Mercy a máme možnost je poznat z trochu jiné stránky. Štvanici jsem četla někdy na jaře minulého roku, pamatuju si, že to byl ten týden, kdy bylo v Brně Majáles :D Knížka se mi opravdu líbila. Je to trochu jiné než série o Mercy, ale stále hodně dobré. Loviště jsem dostala letos pod stromeček, ale bohužel, jsem se k němu zatím nedostala a že na mě z poličky každou chvilku volá ať si ho přečtu. Momentálně to dělá zase :D "Peti, vezmi si mě. Přečti si mě. Na povinnou četbu se vykašli" :D No nevím, jak dlouho budu ještě odolávat.  

Na závěr se musím ještě pochlubit. Knížky od FANTOM Printu mám sice jenom tři, ale z toho mám dvě s podpisem autorky. 
Podpisy mám z autogramiády, co byla loni v Brně. A na podepsané knížky jsem náležitě hrdá :D 



4 komentáře:

  1. A já se musím pochlubit, že ve mně byla vložená taková důvěra a Petik mi Štvanici zapůjčila :)) Briggs má krásný podpis..

    Petikuu a neuvazujes o tretim dilu Alfa a omega.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Aaaano, tak moc ti věřím :)
      Uvažuju, sice zatím nemám přečtený druhý a už jsem se dívala po třetím... Čekám, až na bux.cz vyřeší nový vyzvedávací místa, pak si třetí díl objednám :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. V tom tě musím podpořit :) Je to skvělá série :)

      Vymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...