pátek 25. ledna 2013

The Nine Lives of Chloe King


The Nine Lives of Chloe King


Žánr:Akční / Dobrodružný / Krimi / Sci-Fi
Stanice: ABC Family
Režie: Wendey Stanzler
Hrají: Skyler Samuels, Benjamin Stone, Alyssa Diaz, Grace Phipps, Ki Hong Lee, Grey Damon , Amy Pietz
Stav: zrušeno

S Chloe se od jejích šestnáctých narozenin začínají dít divné věci, umí skvěle držet rovnováhu, míčem se do koše trefí přes celou místnost a kaskadérské kousky jsou pro ni hračka. Chloe totiž není člověk, ale je Mai, potomek starodávné a posvátné rasy. Mai mají něco jako "superschopnosti" k těm o kterých jsem se již zmínila, můžu přidat vynikající sluch, noční vidění a "vystrkovací" nehty jako má kočka. Bohužel jako Mai nemůže mít intimní vztah s člověkem. A aby toho nebylo málo Chloe není jen obyčejný Mai, ale je jejich Sjednotitelka. Jako jediný Mai má devět životů a spousta lidí se ji o ně snaží připravit…



Mě osobně The Nine Lives of Chloe King oslovilo. Baví mě to a každou středu hned jak vyjdou titulky si nový díl stahuju. Ale pokud jste příznivci seriálu s nějakou hlubokou myšlenkou, tak to není nic pro vás. Já si jak u čtení tak u televize docela ráda odpočinu a tak mě to baví. Trochu mi to připomíná Buffy přemožitelku upírů. Ale Chloeny akční scény jsou docela přitažený za vlasy, někdo se ji snaží zabít a ona místo aby bojovala a snažila se zachránit, tak u toho ještě vykecává. Takže pokud zrovna nemáte co dělat, tak můžete zkusit tento seriál z dílny ABC family.








Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...