čtvrtek 24. ledna 2013

Sara Shepard - Roztomilé malé lhářky: NEUVĚŘITELNÉ


Roztomilé malé lhářky: NEUVĚŘITELNÉ

Sara Shepard


Originální název: Pretty Little Liars: Unbelievable
Série: Pretty Little Liars (Roztomilé malé lhářky)
Díl: čtvrtý
Nakladatelství: BB/art
Počet stran: 277
Vydánív originále: 2007
Vydání u nás: říjen 2012

ANOTACE:
ČTYŘEM ROZTOMILÝM MALÝM LHÁŘKÁM SE ZMĚNIL POHÁDKOVÝ ŽIVOT V NOČNÍ MŮRU.
Emily odletěla do Iowy, kde je odsouzena žít s přespříliš konzervativními příbuznými. Aria svého kluka dostala až za mříže. Spencer se obává, že má podíl na Alisonině smrti. Žádná to nemá snadné, ale kam se hrabou na Hannu: ta v nemocnici bojuje o holý život, protože Věděla už příliš mnoho.
To vám říkám, jestli holky nebudou poslouchat, co říkám, začnou Hanně brzo závidět.
Zatoužili jste někdy po možnosti vrátit čas, abyste odčinili chyby? Stejně jako jinde, i v Rosewoodu sní o nápravě snad každý. Nic na tom nemění ani fakt, že zdejší děvčátka ke třináctým narozeninám dostávají přívěsky od Tiffanyho. Věřte mi, že čtveřice místních dívek by udělala cokoli, jen aby mohla napravit minulost. Jak by to ale vypadalo, kdyby tu možnost skutečně dostala? Dokázala by svou pátou kamarádku zachránit před smrtí… anebo je tragédie součástí jejich osudů?
Minulost někdy nabízí víc otázek než odpovědí. A v Rosewoodu nikdy není nic tak, jak se zdá.

CO NA TO ŘÍKÁM:
Po tom jak skončil předchozí díl, Roztomilé malé lhářky: Dokonalé, jsem čekala, že se knížka rozjede hned od začátku. Ale místo toho se mi zdálo, že události z předchozího dílu plynule přešly do ztracena. A dlouhou dobu trvalo než se děj zase znovu rozjel. Ale až se rozjel, stálo to za to. Knížka se potom četla sama. Ke konci jsem se potom dostala za okamžik. A Lhářky opět napínavě vyústily. Jenom doufám, že to v pokračovaní zase nepřejde jen tak do
ztracena, místo toho, aby se to víc rozvedlo.
Co se mi líbí na této sérii je, že i když sleduji seriál, tak v knížce můžu být klidně napjatá, protože se seriál knížky drží jen okrajově a tak se pak divím co, že se v knížce stalo a v seriálu ne. Další věc je, že každá kapitola je psaná z pohledu jiné lhářky a tak si můžeme najít svou oblíbenkyni. A nakonec i obálky jsou dobře vyřešené. Víc než horní obálka se mi líbí, jak jsou knížky udělané pod tou "sundávací částí". Všechny díly jsou udělané ve stejném stylu akorát pokaždé v jiné barvě: první díl je černý, druhý červený, třetí zelený a čtvrtý růžový. Vždycky jsem zvědavá jaká bude další barva.

MOJE HODNOCENÍ:
Předešlím dílům jsem dávala 4 hvězdičky, ale teď musím, jednu hvězdičku strhnout za ten začátek.


Zdroj: bux.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...