čtvrtek 24. ledna 2013

Melanie Rose - Má noc je tvůj den

Má noc je tvůj den

Melanie Rose

Originální název: Life as I Know It
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 336
Vydání v originále: 2010
Vydání u nás: 2011

ANOTACE:
Jessiku Taylorovou zasáhne blesk. Když se pak ale v nemocnici vzbudí, všichni jí tvrdí, že je jakási Lauren Richardsonová, matka čtyř dětí. Lékaři její protesty přičtou ztrátě paměti a Jessice nezbývá než odjet s manželem (kterého ovšem nikdy neviděla).

To horší má ale teprve přijít. Zatímco jako Lauren spí, jako Jessica vede dál svůj život svobodné slečny. A kdykoli usne jako Jessica, probudí se coby uhoněná matka s horou problémů. Jedním z nich je maličký Teddy s mozkovou dysfunkcí, pak manžel Grant, který nejspíš něco tají, umíněný mladý muž, který byl zřejmě jejím milencem… Je toho zkrátka dost a jedna duše ve dvou tělech má co dělat, aby to všechno zvládla. S láskou jde ale všechno. Dokonce i nemožné.


CO NA TO ŘÍKÁM:
Tuto knížku jsem začala číst aniž bych věděla o čem je. Někdy před časem mě zaujala, tak jsem si ji dala do čtečky. Ale od té doby jsem zapomněla co se psalo v anotaci, tak jsem si ji ke čtení vlastně vybrala jenom podle názvu, který mě zaujal. A stejně jako název mě zaujala celá kniha. Nepatří mezi fantasy knížky, řekla bych že je to spíš román se špetkou nadpřirozena. Je to psané takovým tím čtivým jazykem, takže se velice dobře čte. Ale co bych vytkla, jsou moc dlouhé kapitoly. Šly by rozdělit třeba na půl a hned by se to četlo ještě líp.
Příběh je taky hodně zajímavý a já jsem až do konce netušila, jak vyústí. Nějak jsem si nedokázala představit, jak může celé zápletka knihy skončit. Neviděla jsem řešení. O to víc mě překvapil konec, který by podle mě mohl být, ale trochu rozvedený, je to v něm docela uspěchané.

MOJE HODNOCENÍ:


Zdroj: Goodreads

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...