středa 23. ledna 2013

Kimberly Pauley - Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí

Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí

Kimberly Pauley


Originální název: SUCKS TO BE ME
Série: Pravdivá zpověď Miny Smithové, mladé upírky
Díl: první
Nakladatelství: Alpress, s. r. o.
Počet stran: 216
Vydání v originále: 2008
Vydání u nás: 2010

ANOTACE:
Mina je obyčejný teenager, teda téměř obyčejný. Její rodiče a strýc jsou upíři. Mina vyrůstala jako člověk s upírskými rodiči a nikdo o tom neměl ani ponětí. Do doby než se Rada upírů dozvěděla o její existenci.
O utajení upírů jsou přísná pravidla, které rodiče Miny porušili. Mina proto musí chodit na "hodiny upírství" a má měsíc na to rozhodnout se jestli bude člověkem nebo upírem.


CO NA TO ŘÍKÁM:
Pijou mi krev pro mě byla oddechová kniha v rušném týdnu plném učení. A musím říct, že mi opravdu dodala nějaký ten relax. Byla vtipná, kolikrát jsem se u ní hlasitě smála. Stačilo si jen přečíst MÝTUS VS SKUTEČNOST na začátku každé kapitoly. Musím říct, že je to moc dobrý nápad, zvlášť v dnešní době plné upírských knížek, ve kterých mají upíři jiné vlastnosti a schopnosti.
Líbila se mi i postava Miny, konečně nějaká ženská nadpřirozená bytost :D Správná byla i gothička Serena, kamarádka Miny. A v neposlední řadě George, který se s minou seznámil na "hodinách upírství". Když už jsem u George, nechápu jak překladatel mohl špatně skloňovat jméno George, myslela jsem, že to ani nejde, ale jde :D
I když se mi knížka líbila, dávám jí 3/5, protože ve mě nezanechala žádný dojem po dočtení.

MOJE HODNOCENÍ:


Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...