pátek 25. ledna 2013

Jane by Design


Jane by Design


Žánr: Komedie/Drama
Stanice: ABC Family
Hrají: Erica Dasher, Nick Roux, Rowly Dennis, India de Beaufort, Andie MacDowell, Matthew Atkinson
Počet epizod: 18 epizod (seriál zrušen)


Jane bydlí jen se svým bratrem a studuje na střední škole. Jelikož její bratr Ben je zrovna bez práce rozhodne se pomoct rodinnému rozpočtu. A jelikož miluje módu bude se ucházet o místo praktikantky v jedné módní společnosti. Ale na pracovním pohovoru si ji spletou se zájemkyní o místo asistentky a ona to místo dostane. Tím začne její tajný dvojí život jeden ve škole a druhý v práci.
Já osobně jsem Jane by Design měla fakt ráda a mrzí mě, že ABC family už nebude natáčet další díly. Byl to takový příjemný oddechový seriál, u kterého jsem se opravdu nasmála. I když už skončil, tak vám, kdo se zrovna nemáte na co koukat, doporučuju toto. Sice to nemá žádnou hlubokou myšlenku a pro intelektuály to opravdu není. Ale pro zábavu mi to přijde ideální. A navíc pro vás co máte rádi módu, je tam na co se koukat, během seriálu uvidíte spousty krásného oblečení.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...